Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hemma!

Publicerad 2011-05-08 22:52:59 i Allmänt

Åh så skoj jag har haft det hos kära kusinen!!! Helt underbart skoj. Åkte ner igår efter lunch och då begav vi oss ut på stan och inhandlade jackor åt mina älskade barn samt presenter åt min älskade väns barn som föddes i december. Fikade gott och hade allmänt mysigt. Därefter gick vi hem och åt och drack gott sedan gick vi på en teaterföreställning vilket var tänkvärd och väldigt lagom lång! Efter detta gick vi hem och tog efterrätt drack gott och surrade fram tills kl var 02.30 på morgonen!!! =)
     Vaknade kl 08.00 i morse, men jag gav mig den på att jag inte skulle kliva upp då, så jag lyckades faktiskt somna om tills kl var 10.00. Då käkade vi frukost och jag begav mig hem till min ÄLSKADE familj!!! =)

Då jag kom hem där vid 12.30 begav vi oss direkt upp till kära mamma, för att hjälpa henne att "röja" (= städa) undan både ute och inne. Sedan bjöd hon oss, far, storebror m. familj samt lillebror på middag. Kalas säger vi om detta. Även superskoj när vi träffas allihopa och man får rå om varandra! Ja, nästan allihopa...blir lite bökigt för storasyster att åka hit från Göteborg bara för en middag. ;)
     Slutligen kom vi hem vid 18.40 och tjoppan var jättetrött så hon slocknade nästan direkt. Lillebror däremot var helt tvärtemot och vill inte alls sova, utan passade på att somna över en timme efter sovtid!

Nu blir det sängen och även fast det var sååå ofantligt skoj att surra tills mitt i natten samt sova borta, så är det helt underbart att få gå och lägga sig brevid min ÄLSKADE make!!! =)

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela