Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Blåsigt Värre!

Publicerad 2011-07-03 18:11:01 i Allmänt

Wow vad det har blåst denna dag, tur man inte blåst bort själv! Soligt har det ändå varit, så jag har passat på att "påta på" i vårt jordgubbs/smultron-land. Det kommer, som i fjol, huuur mycket bär som helst! Våra äppelträd är också på G att visa hur många äpplen de ska ge i år, vilket som vanligt är MASSOR!! =)

Idag har jag inte alls varit på humör, trots den fina solen som lyst upp himlen. Min älskade make har (såklart) fått sota för det, vilket inte alls var meningen. Det började med att vår grästimmer inte gjorde som jag ville, vilket naturligtvis fick mig att tända på alla cylindrar! Stackar, stackars familjen. Nåja, som tur var går mitt humör över väldigt fort. Men, då har jag ju lyckats reta upp halva min omgivning, vilka många gånger inte alls förstår mina aggressioner. Den gode maken får väl vila upp sig i veckan på jobbet! ;) *skratt*

Får alldeles strax besök av min älskade lillebror, det känns skoj! Han kunde inte, pga festivalbesök, komma och gratta lillebror igår så han kommer idag istället! =)

Nu ska jag återgå till mina underbara barn!!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela