Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lite Avis...

Publicerad 2011-01-05 21:35:01 i Allmänt

Min älskade syster ska åka till "canarie-holmarna" på fredag, behöver jag skriva att jag inte skulle ha något emot att få hänga med? Men, vi ska allt åka till Canada här framöver så jag ska minsann inte klaga! =) Men, jag tror verkligen att min älskade dotter skulle ha tyckte om alla rutchkanor och allt vatten på canarieöarna!!!

Annars är det bara lugna gatan här i hemmet. I veckan har som sagt käre maken jobbat eftermiddag sedan ska han även jobba helg. Efter det har han ledigvecka! Det ser vi fram emot...

Igår åkte jag fem kilometer på skidor, det är verkligen superhärligt! Imorgon ska min käre pappa komma hit och vara barnvakt så att jag får åka mina fem kilometer...sedan blir det bjudning av middag till honom som tack för hjälpen. =)

På fredag blir det skojigt, då ska minsann våra BB-kompisar komma hit och äta. Vi har inte träffats sedan i september då de gifte sig, så det ska verkligen bli jättetrevligt att få se dem igen.

Nä, nu ska jag ta och spana in tv:n en liten stund sedan blir det sängen! Förhoppningsvis är inte lillebror vaken jättemycket inatt.

Haré Bäst!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2011-01-06 17:56:16

Borde ta dej med till thailand på söndag!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela