Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Foton...

Publicerad 2011-02-03 09:49:39 i Allmänt

Alla jag känner här runtomkring har varit och fotat sig i studio, nu är det min tur. I eftermiddag ska nämligen jag och lilla mamma också fota oss. Det som gäller är att man har tre ombyten med sig, kommer osminkad och sen kör man! Får se om de kan lyckas få ett grymt kort på en eller om man får åka hem och skämmas! ;) *skratt*

Annars flyter livet på som vanligt. Karln i huset har börjat fixat tjoppans nya rum. Det kommer att bli jättebra när hon får flytta in där. Hon ville ju, som bekant, flytta in redan när hennes pappa kom hem med de nya Hello Kitty tapeterna! Att man kan vara så lyrisk!!! GULLUNGE!!!

Vi ska även här framöver ha kalas! Det blir skitskoj...vi valde ju att gifta oss lite i smyg då sambosen är en blyg person som inte vill vara i centrum, men bröllopsfesten ville jag ändå ha, så den har vi nu ordnat. Det som är mest skoj är att näst intill 100% av de bjudna kommer. Verkligen jätteroligt!!!

Nä, nu blir det att lata sig tills lillebror vaknar. Han är inne i någon konstig period där han inte sover på dagarna! Han har alltid varit grym på att sova under dagarna, det är ju nätterna som varit jobbiga för honom. Men, nu har det ändrat sig...skumt! Men, det är ändock rart med barn så det så!


(Lillebror med sin kusin! Världens finaste lillebröder!)

Strax är det helg, så jag önskar er en trevlig sådan!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela