Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Oj, Oj, OOOOOJ!!!

Publicerad 2011-12-12 14:18:07 i Allmänt

Ja, det är allt jag har att säga angående det faktum att jag inte varit inne på min blogg; "schämmes" ;) Nä, återigen är det jobbet som tar mycket tid! Och så måste det få vara ibland...man har helt enkelt inte tid med allt!
     Att sedan vara tvåbarnsmamma till världens finaste barn tar också det; tid! Vilket är tid som jag värdesätter högst!!!

Sedan jag började jobbar har det varit MINST en dag i veckan som jag kommit hem till sovande barn, de har alltså inte sett sin mamma! *!!!BUHU!!!* Behöver jag säga att jag tycker att de dagarna är superjobbiga?!?!? Men, nu är det alldeles strax jullov. 2½ vecka helt ledigt, tillsammans med mina ÄLSKADE barn!!!! Åh så jag längtar!!!

I helgen har det varit fullt ös. Under fredagen var det handling och mys i fulla drag, under lördagen var det snögubbsbygge, skottning och glöggkväll och igår var det dans och mys som gällde!!! Oja, helgerna går verkligen undan!


(Tycker att tjoppans snögubbe blev grym!)

Ikväll blir det middag med föräldragruppen, ska bli trevligt! Hoppas er kväll bli lika trevlig.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: sevendaysaweek

Publicerad 2011-12-12 14:43:56

sv: men åh, tack så mycket! Haha nä, inte Lisa! Men Rickard spelar i Invasionen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela