Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Schtan"

Publicerad 2010-05-16 20:35:01 i Allmänt

Idag har jag, sambon, tjoppan & min käre far varit till stan och shoppat lös. Eller, ska jag vara riktigt ärlig har min käre far slösat tok-mycket pengar på sin dotterdotter. Oj, oj, oj vad mycket prylar & kläder hon fick!
 
Tyvärr verkar inte hennes hosta gå över och idag blev det väldigt grinigt under den senare delen av stan-besöket, så vi beslöt att vi håller tjoppan hemma från dagmamman imorgon. Känns inge skoj, för det var länge sedan hon var där...men, vad ska man göra?! Ett snorigt & hostigt barn ska inte behöva åka och tillbringa dagen hos dagmamman där det är full huggning! Men, vi hoppas för allt i världen att hon alldeles strax blir frisk & slipper sin hemska hosta!!!

Åh så skönt det varit att vara långledig! Det behövdes verkligen!!! Efter hur många veckor av stress i form av utvecklingssamtal, bedömningar, nationella prov m.m m.m var det underbart skönt!!! =)

Vi passade på att åka till våra BB-kompisar i fredags, eftersom de också var lediga. Det var riktigt skoj och HERREGUD vad varmt det var!!! Vi satt i våra t-shirtar och höll formligen på att svettas bort.
     Jag säger då det; Det är betydligt "enklare" att vara gravid när det är vinter. Men, pga att bäbisen i magen som skulle ha kommit ut i januari inte ville vara med oss, blev det såhär istället vilket vi får vara glada över, det hade även kunna bli ingenting!

Nu ska jag slänga mig i soffan med något kallt att dricka, sedan blir det sängen!!!
Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-05-16 21:21:12

Det låter som en toppen shopping! Här har det handlats till min son. Han fyller 10 på fredag... oj oj var tar tiden vägen!?

Ta hand om dig!

kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela