Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

30år

Publicerad 2010-06-23 20:07:31 i Allmänt

Vart tar tiden vägen?! Jag tycker att jag nyss fyllde 20år. Nu hux flux fyller jag 30 om bara några dagar! Det är helt otroligt vad tiden rinner iväg när man har roligt.
     Faaaast just nu är det mindre roligt, fasiken vilken halsbränna jag har just nu! Det bränner nått så in i norden. Vilken tur att man vet vad det beror på och att det faktiskt kommer att gå över. Annars hade jag gråtit i massor! Tycker verkligen synd om de som lider av halsbränna.

Idag har det varit en alldeles STRÅLANDE dag! =) Solen har varit framme hela dagen och jag & tjoppan har blåst såpbubblor nästan hela dagen! Det är verkligen mysigt med såpbubblor och tjoppan har blivit en stjärna på att blåsa dem. Både hon och jag tycker att det är skoj.
    
Hon bestämde även ikväll att hon skulle sova utan blöja för första gången. Hon har varit blöjfri i nån månad nu och det fungera relativt bra, hon har misslyckats och kissat i trosorna några gånger, men det hade väl varit konstigt om hon inte hade gjort det?! Men, så ikväll hade hon bestämt att inte ha någon blöja på natten heller...så vi får väl se hur det går. Det är ungefär varannan natt hon inte har kissat i blöjan, så vi får väl hoppas att denna natten är en sådan.


(Min underbara lilla tjoppa är sååå duktig på att vara blöjfri!)

Imorgon bär det av till stan för att shoppa sommarkläder åt henne, hon behöver koftor och leggings, får vi se vad vi hittar.

Nu ska jag ta och slappa framför tv! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-06-23 21:04:09

Visst är det så att tiden rusar iväg... Sitter ju med 35 år på nacken och inser att det går fort. På tok för fort!

Hoppas att halsbrännan lägger sig. hade otrolig halsbränna med den äldre...

Hoppas du får njuta trots det av sommaren!

Kram anna

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-24 15:11:45

Snart blir det stor kalas vetja! Då ska du firas!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela