Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Äntligen...

Publicerad 2010-07-10 22:28:09 i Allmänt

...är vi utskrivna! Vi fick beskedet igår när vi var in på barn4. Åh så skönt att äntligen bara få vara hemma och inte behöva "ränna" runt på lasarettet hela tiden!
     Denna veckan har verkligen varit en hård vecka för älskade, lilla tjoppan! Hon har åkt närmare 100 mil...detta pga att lillebror behövt kollas och tagit prover på! Hon har verkligen varit helt fenomenal, lillebror har en tendens att skrika otroligt mycket under kvällarna. Trots detta sover tjoppan!!! Jag är superimponerad av henne!!! =)

Hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen! Idag har Leoni och hennes familj varit här, tjoppan och hon badade så att det svätte vatten överallt, oj så skoj de hade! =)
     Vatten & sand tror jag är det bästa alla barn vet. Ialla fall om man frågar tjoppan, tror nog att hon skulle ta vatten framför sand.

I veckan som kommer ska min storebror och hans familj vara på Legoland i Danmark. Då har vi fri tillgång till deras UNDERBARA stuga, vilket vi verkligen ska utnyttja! Tjoppan formligen ÄLSKAR att spendera tid där! =) Vilket jag verkligen förstår henne, det är helt underbart där uppe! Ingen el, nästan ingen teckning på mobilen och sjön som ligger där; UNDERBART!!!


(Sommaren -09. Tjoppan njuter när hon är i storebrors stuga!)

Nu blir det tandborstning, sedan ska jag & lillebror gå och lägga oss medans den arme fadern ligger i soffan och kikar in sitt största intresse; F1

Kramar!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela