Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Usel Igen!

Publicerad 2010-01-12 19:00:49 i Allmänt

Jupp, nu är jag en sån där våldsamt urdålig bloggare igen. Men på grund av vårterminstarten har jag prioriterat jobbet. Känns faktiskt som att det är något viktigare än att uppdatera bloggen! *skratt*

Nåja, helgen som gick var helt underbar! Vi (sambon & jag) åkte in till stan på fredagen och åt en trerättersmiddag + gick på teater, det var UNDERBART att bara få sitta och titta på varandra, inte springa efter någon eller titta till någon. Inte för att det inte är helt underbart att sitta och äta med tjoppan också, men ibland måste man faktiskt få liiite tid för sig själv.

På lördag kom kära arbetskamraten hit med sin familj och vi gick till en sjö här i närheten och grillade korv! =) Underbart!!! Sedan åt de middag här hos oss, även det mycket trevligt. Så det ser vi fram emot att göra igen.
 

(Tjoppan undersöker vårt eldmaterial)

Söndagen var helt fantastisk även den! Underbart väder!!! Vi åkte återigen in till stan för att kika in min lillebrors nya lägenhet och dessutom få middag! Där bredvid fanns en skridskobana och eftersom tjoppan fick nya skridskor i julklapp så var vi självklart tvungen att provåka. Tjoppan tyckte inte alls att det var lika roligt som oss. Hon tyckte att det var jätteskumt när hennes fötter åkte iväg åt olika håll, så åkningen varade väl i ca 10minuter!


(Åka skridskor; Inte så skoj som föräldrarna sa!)

Nu har alla elever kommit tillbaka efter jullovet och alla är supertaggade, det är skoj. Imorgon ska vi diskutera en annan form på min anställning, det blir skitspännande!!! =) Det återstår att se hur det kommer att sluta...

Nä, nu ska jag gå och pussa på min underbara dotter som strax ska hoppa i säng.
Hoppas ni har det underbart bra där ute!

Kraaaaaaamar
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela