Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lååång Dag!

Publicerad 2010-01-20 20:14:33 i Allmänt

Idag har det på alla sätt varit en lång dag. Eleverna måste ha ätit något märkligt till frukost, då många av dem var både stökiga & flamsiga...hmm. På det sättet kändes dagen lång, dessutom har jag långdag på onsdagar då jag slutar 17.00. Så det blev i dubbelbemärkelse en lååångdag!

Imorse när jag befunnit mig på jobbet i ca en timme fick jag ett sms av min käre sambo där det stod att tjoppan kräkts! =( Inge skoj...imorgon hade sambon tänkt jobba extra men nu blir det inget med det. Man vill inte skicka iväg en liten tjej till dagmamman om hon kräkts idag, även om hon bara kräkts en enda gång. Nä, hälsa är viktigare än pengar. Så är det bara!!! Men, som sagt, hon kräktes bara en gång och har varit en toppenglad tjej hela dagen, så vi hoppas på att det stannar där!

Jaja, nu är jag ialla fall hemma och har nattat lill-tjejen med saga & välling, det är mysigt! Men, man är nästan alltid på väg att somna själv när man ligger där, OJ vad jag gäspar!

Nu ska jag bara ligga i soffan resten av kvällen och lata mig! Hoppas att även ni får en mysig kväll!
Kramen
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela