Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Fantastiska Väder!

Publicerad 2010-04-11 20:25:38 i Allmänt

ÅÅÅÅH så underbart denna dag har varit, påsklovet kunde inte ha slutat bättre! =) Strålande, varm sol heeela långa dagen, behöver jag skriva att vi varit ute och njutit hela dagen?

Dagen började med att vi cyklade ned och åt frukost hos käre pappa, sedan åkte vi och tvättade bilen och tjoppans trehjuling, hon var väldigt noga med att rengöra! ;)


(Vår-Tvätting)

Efter att vi tvättat klart våra fordon åkte vi till svärmor och svärfar för att få oss en fika. Sedan var det lunch och den avnjöts ute (såklart). Efter detta cyklade vi till min storebror och stod och surrade ute hos honom.

Nu kommer dagen att avslutas med enormt mycket mys med min älskade sambo (som jobbat hela helgen) som ska på kurs tisdag, onsdag & torsdag. Dipp med grönsaker är iordninggjorda så det är bara att börja... =)

Imorgon har vi föräldramöte, vilket oftast innebär att man inte är hemma förrän kl är mot 21.00, trist att man knappt hinner träffa sin älskade sambo innan han åker iväg till kursen...men jag och tjoppan får väl längta tills på torsdageftermiddag då han kommer hem, det brukar gå ganska fort.

Hoppas ni haft en lika underbar helg som jag haft!!!
Over And Out 

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-04-11 20:44:30

Hihi! Samma här! Har faktiskt varit extremt duktig och bytt till sommardäck själv samt tvättat bilen!

I morgon är det bara att bita i äpplet och starta upp vardagen och jobbet efter påsklovet!

Ta hand om dig!

Kram Anna

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-04-14 13:20:57

Hon e såå renlig av sej!! :))



Duktig tjej!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela