Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

TOM!!!!!

Publicerad 2009-09-20 20:50:30 i Allmänt

Tänk er att det finaste, dyraste mest underbaraste ni har, plötsligt bara försvinner in i sig själv, blir lila & sedan bara tuppar av!
     Imorse hände just detta mig & min sambo. Vår älskade dotter (som jag skrivit förut, lider av affektanfall) drabbades av en så stor kramp att hon försvann. Detta är det absolut mest fruktansvärda jag någosin varit med om!!!!! Hennes lilla kropp krampade, ur hennes lilla mun flödade fradga & slutligen försvann hon & blev alldeles lila i sitt underbart söta, lilla ansikte.
     Ambulansen kom, hennes lilla kropp var tillsynes helt livlös då. De tog oss med och äntligen, när vi kommit halvvägs till lasarettet vaknade hon till! Hon slog upp sina underbara mörkbruna ögon, tittade på mig och sa;
"- Mamma! Titta dä!" Ljuvare musk har väl aldrig mitt öra någonsin fått höra.

En dag som denna vill man helst av allt glömma. Tänk om man fick göra det?! Nä, det går inte...här sitter jag nu, ensam, pga att sambon jobbar eftermiddagsskift och bara tänker, tänker & åter tänker...
    
Mammor & pappors hjärtan mår inte bra av sådant här! De ska aldrig någonsin få utsättas för något dyligt. Ens barn ska må bra, det bara är så!!! Ingen mamma eller pappa ska behöva se sina barn lida!!! Mina tankar går till dem/er som fått se sina barn försvinna för alltid...det behövde inte vi; TACK till den som jag borde tacka för det!!!

Orkar inte mer idag...ska gå och lägga mig brevid det vackraste som finns; nämligen MIN DOTTER!!!!!!


(Sjöng denna på tjoppans dop, ALLT stämmer in!!!)


(Det är du & jag vännen, DU & JAG! FÖR ALLTID!!!)

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-20 21:10:10

Era stackare... vi skickar en stor kram och hoppas ni mår bättre nu och inte behöver uppleva detta igen!! kramar från oss!

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-09-21 09:31:38

Tårarna rinner när jag läser detta inlägg. Oj av ont det gör i mammahjärtat... lider så otroligt med dig vännen. Ni kan väl komma ut och äta middag med oss nån kväll i veckan? Massor av kramar!!!

Postat av: Katta

Publicerad 2009-09-21 10:33:10

Satte nog hjärtat i halsen när jag började läsa det här. Himla tur att det ordnade sig! Måste varit helt fruktansvärt att genomlida... Många kramar från oss!!

Postat av: Teresa

Publicerad 2009-09-21 11:25:53

Nämen fy vad hemskt! Vilken fruktansvärd upplevelse det måste ha varit!! Sådana upplevelser kan verkligen få existentiella tankar att komma i rullning. Hoppas att allt blir bra och att ni aldrig behöver uppleva det igen.



Kramar!

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-09-24 08:14:16

Åh... vill bara skicka er alla en stor kram!

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-09-24 20:14:26

Helt fruktansvärt ju! Gud vilken hemsk upplevelse! Massor MASSOR med kramar från oss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela