Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ridning!

Publicerad 2009-09-29 20:04:26 i Allmänt

Japp, nu har den här mamman bestämt sig för att ta tag i sin ridning igen! =) WooHoo! Åh så jag längtar till torsdag kl 19.00! Då jä**ar! =) Hoppas bara inte att min snorighet blir värre tills dess...om den blir det tänker jag helt enkelt förtränga detta! Känns skoj att man ÄNTLIGEN fått "tummen ur..." och ska börja träna igen!

Nä, nu ska jag bara mysa med sambosen! Har varit på styrelsemöte ikväll så det blev inte mycket till mys på eftermiddagen. Men, det tar vi igen nu! =)

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-09-29 20:49:59

Vad kul för dig!! Vi åker till Ö-vik på torsdagkväll. Marcus å några arbetskompisar ska se hockey och jag tar tillfället i akt å hälsar på hos Lina!! ;) Det ska bli kul. Hoppas bara att jag inte blir mer sjuk. Jag for hem från jobbet idag för jag är alldeles yrslig å är helt slut i kroppen. Blir hemma imorgon oxå.

Hoppas du blir frisk snart!!

Kramen, Maria

Postat av: Honungspojkens mamma

Publicerad 2009-10-01 16:48:05

Å, vad härligt det låter med ridning!



Kram

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-10-01 23:22:17

Hoppas det blev så kul ikväll som du hade tänkt dig! =) Jag tror det är bra att försöka hitta tillbaka till gamla intressen igen. Därför har jag börjat gå en akvarellkurs i höst, har varit jättekul! =)



Intresserad av att dra ihop en spelkväll eller nåt föresten? Kram kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela