Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Underbara, Underbara SOL!!!

Publicerad 2009-05-17 20:46:34 i Allmänt

Det har varit så gudomligt väder idag! Jag kan inte med ord beskriva!!! Vi har varit ute heeela dagen idag! =) 
     I morse gick jag & tjoppan ner till min älskade pappa och fick frukost, sedan begav vi oss till Kim & hans föräldrar och där befann vi oss nästan hela dagen, mycket skoj att få sitta och surra!!! Behövligt! =)
     Sedan åkte jag, tjoppan, far & brollan med sina söta döttrar och åt, där utanför fanns en studsmatta den var vi bara tvungen att prova, tjoppan också såklart! =)


(Världens finaste tjej hoppas studsmatta med sin stora kusin!)

Sambon har varit och grejat med bilen idag igen, dämparna måste bytas...vilket tar tid. Hela dagen igår & hela dagen idag har han befunnit sig hos sin moder och fader och grejat som en tok, duktig han är! Så honom har vi knappt sett röken av den här helgen...

Ja, just det ja...bild före & efter klippningen;

    
(Före, till vänster & Efter till höger...man får klicka upp bilderna)

Nu är det strax sängen som väntar...det tar verkligen på att vara ute i den underbara naturen!
På återseende! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-05-17 21:06:06

Visst njuter vi av solen!!! Din frisyr var verkligen fin! Snyggt!

Sv: Hmmm har nog mycket i almanackan detta år... ;) Men lycka till med skrapning och målning...

Ha det gott! kram Anna

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-05-18 06:59:15

Skitsnygg frisyr! =) Jag skulle gissa att du passar väldigt bra i det! Jag har själv funderat på något liknande faktiskt men man är ju lite feg. Nu ska jag snart fara söderut för att hålla föredrag i Stockholm imorrn - blä! Ha en bra vecka!

KRAM

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-18 10:07:57

Hallå låter som hekgen varit bra! Snyggt klippt! Du är tuff som vågar dig på sådan förändringar! Jag är imponerad! Kanonsnyggt blev det iaf!! =)

Hälsa med dig!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-19 09:22:02

Haha ja det är helt otroligt.. dessa små barn :P

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-05-20 02:45:08

Åh, spännande med lite hoppelihopp!:.)) Och så bra för balansen när man är både stor och liten:.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela