Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ingenting!

Publicerad 2009-05-13 10:29:49 i Allmänt

Nä, vi hittade ingenting vi skulle ha igår, förutom några småprylar! Ingen rutchkana, överdragsbyxor eller dragkärra till cykeln. Tjoppan blev minsann utan mycket igår! Men, vi får ta oss in till staden igen för att undersköka mer affärer! "Det löser sig, sa han som sket i vasken!" ;) *skratt*

En heeeelt underbar middag fick vi igår; köttfärslimpa med potatis/morotsmos!!! =) MUMS!!!! Mången tack, kära vänner för det! Tjoppan tyckte det var klokrent. Köttfärslimpa blir det fler gånger! =)

Idag är det strålande sol & underbart!!! Hade önskat att jag fick vara hemma och gosa med bruttan. Men, istället måste man jobba...vilket inte heller är fy skam...tänk om man bara kunde få ha sin tjoppa med sig!
     Nåja, "snart" slutar jag, då blir det mys heeela långa kvällen!!! =)

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Publicerad 2009-05-14 03:09:17

Jag vet, stoppa ned henne i en väska och göm henne på jobbet... om någon undrar vad du har i väskan så kan du säga att det bara är din trendiga chihuaua... ;.)) Lär henne göra pipiga skall också så blir det extra trovärdigt;.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela