Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Tom I Knoppen"

Publicerad 2009-03-08 20:19:56 i Allmänt

Mm, det känns ikväll att man har sovit på tok för lite...men, än en gång så vill jag påpeka att vi har världens finaste lilla tjoppa som för det mesta faktiskt sover om nätterna, så jag ska inte klaga...även om det kan vara ofantligt skönt ibland! Men, jag kan väl göra det i min ensamhet då?!? Så ingen annan hör....någon som faktiskt har barn som är upp vareviga natt! Mm...så gör jag...nu ska jag bara tänka hur synd det är om mig! *ha ha ha*



(Här "diskas det bort" alla trötta bekymmer! *skratt*)
(Tjoppan älskade för övrigt att diska, det var lite svårigheter att få henne från diskhon!)


Idag har det som sagt varit mycket lugnt. Under tiden jag var sjuk för någon vecka sedan passade jag på att börja kika in min Twin Peak-samling. 10 UNDERBARA videoband med underbara Twin Peak. Idag, när tjoppan låg och sov passade jag på att se ännu en film...alltid lika bra! =)


Ikväll fick vi middag hos Leoni och hennes familj, det var mycket skoj att få träffa dem, som alltid. Nästa helg bär det av till dem igen, då för att fira mamma Sara som fyller 30!!! Hipp hipp HURRA!!! =) Jag/vi har kommit underfund med en present som jag verkligen hoppas & tror att hon kommer att uppskatta!!! Detta återstår att se nästa helg! =)


Nä hörrni! Nu väntar strax sängen.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-08 21:17:28

Paradishelg kan jag kalla min helg! Hoppas att du får en skön god natts sömn i natt, vännen! kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-08 22:21:01

Trevligt att va med "Minis" igår men annars har det varit tomt. Inte gjort så mycket. Imorgon förmiddag kommer Marcus hem igen. Han ringde just å berättade att Metallica ställt in konserten ikväll. Han va väldigt nöjd att han inte råkade ut för det!!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela