Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tidnings Kändis...

Publicerad 2009-03-19 22:09:02 i Allmänt

Jajjemensan, idag var vi minsann i tidningen. Detta beror på att jag skickade in två bilder till tidningens avdelning för "fyra generationer". På ena bilden var det jag, min farmor, min pappa & älskade dotter. På den andra bilden var det dottern, sambon, hans mor & mormor...fina bilder bägge två, fast åldern på dottern var det stor skillnad på. Den enda (den med min familj) togs när hon var 10 månader, den andra, togs när tjoppan endast var 5-6 månader gammal.

Idag har vi också mesta dels varit ute i det underbara vädret. Vi har även haft nobelt besök av både Albin & Edvin, vi passade även på att bjuda dem på lunch.

Mindre trevligt var dock att tjoppan hade jobbigt att somna ikväll! Det har hon aldrig, hon är superlätt att lägga!!! Man ger henne välling och sedan lägger man ner henne i sin säng, och där ligger hon nån minut tills hon somnat! Enklare barn att lägga får man leta efter, min älskade dotter!!
     Det är så synd om henne, hon snörvlar och snorar hela tiden...lilla gumman! Åh, vad jag önskar att jag kunde ta bort allt snor!!! =( Vi får hoppas att hon är piggare imorgon! Alla runt omkring oss är snoriga också, så vi är allt inne i en "snor-period" just nu! Det är tur att sådana perioder försvinner, och snart är tjoppan fri från den!!!

Hoppas ni haft lika underbar dag som vi haft!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-19 22:53:09

Hoppas ni får sova gott inatt i alla fall! Missade er i tidningen då vi inte har nån. ;)

Kramen, Maria

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-19 23:12:02

Hoppas hon blir frisk snart och att hon får sova någorlunda bra iaf :(

Kul med 4 generationer! Vi hade 5 i vår släkt ett tag, lite häftigt :)



Sv: Jasså får man önska sig det? Ja då önskar jag banne mig att han får syfilis!

Nej vissa vill inte ha tatueringar, jag var likadan förut. Men de jag har betyder något speciellt!

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-20 07:19:47

Det önskas härifrån att ni ska få en snorfri helg! :D

HA det gott! Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela