Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lätt!

Publicerad 2009-03-29 20:35:49 i Allmänt

Igår var det för oss väääldigt enkelt att hålla svart! Vi sov nämligen...alla tre i vår familj, helt utslagna! ;) *skratt*

Idag är en annan dag och den har varit väldigt lugn ska jag säga. Vi var hemma fram tills det att tjoppan skulle sova, då fick hon krypa ner i vagnen och somna i den medans vi gick till min storebror och umgicks med honom och tjoppans två kusiner! =) Trevlig, trevligt.
    Sedan, efter att tjoppan vaknat och lekt av sig lite begas sig hon och jag till mina svärisar, hennes farmor & farfar, och skulle hämta potatis....blev dock där lite längre än vad som var tänkt, då vi blev bjuden på middag där!!! Tackar och bockar gör vi ödmjukast!

Nu är det parlamentet och sedan sängen.
Sov Gott Alla!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-29 21:35:53

Tycker inte parlamentet var sådär överdrivet bra idag faktiskt :O



Ja jag börjar inse att min blogg påverkar folk. Fick ett mail av en tjej som skrev att hon läser min blogg varje dag, och att den ger henne hopp. Att hon för någre veckor sen skulle ta livet av sig men hittade min blogg, jag har varit med om samma sak som henne. Så nu är hon inlagd på sjukhus och tar emot hjälp. Blev så glad att jag började gråta. Var så underbart!

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-29 21:37:04

Tänk att tiden går så fort... Tyckte att jag nyss på började måndagen...

Ha det gott! Kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-29 22:35:01

För oss blev det däremot väldigt sent igår!! Vi var ju Lögdeå å firade Marcus mor som fyllde år. Vi åt och åt å fikade å fikade så vi "rullade" hem!! :)

Kram på er!

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-30 10:37:03

LÅter som en mysig dag! Inte lika hektisk som annars... :.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela