Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"In Side"

Publicerad 2009-03-26 11:42:45 i Allmänt

Jajjamensan! Idag är det en innedag. Vi rände (= åkte runt) runt så mycket igår så det känns bra att tjoppan får ta det lugnt idag! Så denna dagen är ett evigt lugn! *skratt*
    
För övrigt kan jag säga att vi har världens mest busiga lilla brutta som fullkomligt SKITER i vad vi säger heeeela tiden.  Hon kikar bara lite lätt, med sina "cockerspanielögon" och skrattar, flirtar och går sedan åt heeelt motsatt håll! BUSUNGE!!!! Idag tror jag att jag sagt åt henne ca 100 gånger att hon inte får riva ner alla våra cd-skivor...ja, de hon når. Tror ni att hon lyssnar?!?!??!?! Dagens IQ-fråga: NÄÄÄÄÄÄ!!! Inte ett dugg lyssnar hon...flirtar bara lite lätt med mig och sedan fortsätter hon! Behöver jag skriva att några cd-skivsomslag inte ser ut som de brukade göra! Ja, visst är det underbart med barn! *skratt* Det är tur att hon håller sin "gamla" mamma sysselsatt om dagarna!


(Visst är hon en "hejjare" på att flirta! Mammas GULLUNGE!!!)

Ikväll är det Ghost Wisperer; ICKET ATT FÖRGLÖMMA!!! Får vi se hur Melinda gör?!? Hoppas att hon berättar om sina syner för Sam/Jim! Detta återstår att se; kl 20.00 TV400!!!
     Egentligen borde jag få någon sort reklampeng för att jag hela tiden gör reklam för detta program, men inte har TV400 hör av sig inte!

Nä, nu ska jag ta och gå och sätta mig framför ett avsnitt av Twin Peak medans tjoppan sover.

Vi hörs ju! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-26 12:41:28

Haha så ska det se ut, barn ska hålla sina gamla mammor sysselsatta. ;)



Klart hon skulle älska mig, alla barn älskar mig :P Jag ger dem alltid god frukt, jag är pedagogisk och när det inte funkar så förställer jag min röst... Borde vara en sån som jobbar för disney till tecknade filmer. Läsa böcker för barn är alltid spännande, och de brukar skratta så de kiknar :P



Cecilias mamma är inne i en psykos, så tyvärr kommer ingen få gå på hennes begravning. Men jag kan heller inte vara arg, hon är sjuk och hon har förlorat båda sina barn. Alla är vi oroliga för om hon överlever detta. Kan man dö av sorg kommer hon nog göra det... Tyvärr.



Jo du fantisera iväg där ett tag med kärlek och sånt :P Hehe är faktiskt inte ute efter något sånt, inte nu iaf. Behöver bygga upp mig själv!



Hoppas resten av dagen blir bra nu :D

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-26 13:23:57

Ha ha... du får skriva till Tv400 och länka till din blogg... kanske börjar miljonerna att rulla in då;.))



och ja, det var en riktig flörtis du hade där!:.))

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-26 14:38:18

Det är bra att du påminner mig för jag glömmer bort det varje vecka!! Ge Tjoppan en stor kram från mig!

Kram till dig med, Maria

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-26 20:33:50

Flörtar tillbaka till din gullunge! blink

Hoppas att du får en skön soffkväll! kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela