Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Mysig Dag!

Publicerad 2009-07-16 19:11:17 i Allmänt

En dag som denna var verkligen behövlig!!! Pussade på tjoppan och tog sedan och rövade bort sambon till älven. Där fick han fiska (hans största fritidsintresse) samt lära mig hur man flygfiskar. (då han inhandlat ett flugfiskespö åt mig) Strålande sol och en liiiiten harr fick vi...läs sambon, vilken vi släppte tillbaka i det fria! =)


(Underbart fiske i älven! =)

Efter fisket bar det av till värdshuset som ligger bara några meter från oss, där åts det en underbar middag & pratades förtroeligt prat & "mysdes"! =) En dag som denna behövdes verkligen. Min kära mor (som är barnvakt) verkar ha kidnappat vår dotter...för här är de då inte. Vi hoppas att de återvänder snart...så vi får rå om vår underbara tjoppa en liten stund innan hon ska sova! (man får lätt abstinens efter henne!!!)

Hoppas ni haft en underbar dag ni med!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-07-16 20:12:09

Å, vad härligt det låter!! Det är ni ju värda!! ;) Hoppas Tjoppan kommer tillrätta!!

Kram på er, M&M

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-07-17 00:35:45

Åh, så härligt!:.)) Och det är alltid bra att låta männen "lära" oss saker... då känner de sig manliga och användbara;.))

Postat av: Laura, mamma till Kasper

Publicerad 2009-07-19 10:31:37

Låter som en underbar dag med fiske och god mat :)

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-07-19 10:53:24

Det låter som en trevlig fisketur! Gick det bra? För dig att flugfiska. Jag vet att det är svårt. Jag har dock aldrig testat, men sett de som verkligen misslyckats... ;)

Ha det gott!

kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela