Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Till Ända

Publicerad 2009-01-06 21:16:16 i Allmänt

Jajjamensan, då var denna dagen också till ända...jag har sagt det förr och jag säger det igen:
"- Aaaah, vad tiden går fort!!!"
Det är tur att man är i samma ålder som man var i för 5 år sedan. Det är konstigt det där...alla andra åldras utom jag! Skumt... *skratt*

Imorgon blir det nog stan ändå...vi har inget annat för oss. Idag firade vi svärfar, så därför blev det ingen resa idag...så, varför inte imorgon?

Go´natt på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-06 21:35:39

Närmaste kollegan, som är samålder som jag, har en ny variant. Efter 20 så blir han yngre. Så nu är ha 27... ;) Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela