Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Retro

Publicerad 2009-01-27 17:39:33 i Allmänt

Min kära mamma sparade faktiskt mycket kläder från vår barndom. Har en storasyster född -70 & storebror född -73, deras kläder är heeelt underbara. När vi sedan fick vår älskade lilla dotter tog jag fram lite kläder från mina storasyskons barndom. Åh vilka underbara kläder jag hittade. Bland annat ett par coola, utsvängda hängselbyxor! Dessa fick tjoppan ha på sig idag när vi var på "kyrkis". Gissa hur många som tyckte att hon var världens coolaste med sina retro-byxor?!? Typ alla...och vilka var då stoltast i världen?!? Mamman och pappan! =)


(Cooool retro-tös i mosters (ev. morbrors) hängselbyxor från början av 70)


("SÖTNÖT"!!!)

Efter "kyrkis" var vi och spanade in färg och väv till dotterns rum, vilket vi ska börja påbörja nu. En tripp till IKEA vore inte helt fel. Vi behöver hyllor m.m. till hennes rum!
     När det blir återstår att se....

Super dag med andra ord!
Kraaaaaamen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-27 18:13:54

Kanske får man lägga en "liten beställning" när Ikea-resan blir av???

14 på fredag går bra. Inga problem, Marcus är ju hemma så jag kan ju om det behövs ligga på soffan å bli servad!!?? Men jag hoppas å tror att det inte blir några problem!!

Kramen

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-27 20:11:58

Det låter verkligen toppen! Hoppas det blir en bra kväll! Kram Anna

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-27 22:13:45

Men det var väl det finaste jag har sett! Såna byxor vill My också ha... eller mamman kanske? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela