Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"På Flykt"

Publicerad 2009-01-08 09:13:40 i Allmänt

Vi "flyger" hela tiden just nu! Ja för er som är söder om Uppsala (Visst slutar Norrland där?? Eller är det strax utanför slussen???) Så kan jag berätta att jag inte menar att vi ska åka flygplan utan vi ska ut och köra bil, ut och åka, åka runt!!! = "FLYGA" runt.
     Min sambo blev nämligen missförstådd när det ringde en försäljare av någon art som ville sälja något. I detta sammanhang förklarade min älskade sambo att vi ofta var ute och "flög", detta missförstods grovt när försäljaren frågade vart & varför vi flög heeela tiden, hade vi jobb som krävde utomlansresor?!? Mm...men, nu har jag förklarat att jag inte menar flyga i bemärkelsen "flyga flygplan", utan åka runt en massa!

Idag ska vi bege oss till Albin & hans mamma, det var länge sedan så det ska bli så skoj att få träffa Albin och se hur stor han har blivit!!! =)
     Ska kanske även åka och bada sedan på eftermiddagen, men det är inget bestämt, vi ser om vi hinner med det!

Nu ska jag ta och sätta in foton i det nyinköpta fotoalbumen...hoppas verkligen man är lika duktig på att ta kort när nästa barn kommer! Annars blir det verkligen synd om det arma barnet! Vi har typ 10000 bilder (lite överdrivet) på tjoppan!!!
     Men, jag tvivlar inte på att det blir mycket kort på nästa unge, jag tycker att det är superskoj att ta kort!

Puss & Kram & Nyp I Stjärten! ;)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-01-08 10:08:22

Ja jag är ju som van att Jonah sover till 08-09 och ibland 10 till och med.. Så jag blev något paff när han vägrade somna om efter vällingen :/

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-01-08 10:12:04

Ha ha... så fel det kan bli när man inte tänker i samma banor.... flyga och flyga. Ha ha



Och ja, ni kommer med säkerhet att ta lika mycket kort! Men korten kommer att se annorlunda ut... för det är en stor filur med på korten också ;.)



Ang. din kommentar inne hos mig. Att gråta är inte farligt (som många tycks tro) utan det visar bara på en oerhörda empati.



Jag hoppas att jag genom min blogg kan visa på hur lyckliga ni jordföräldrar ändå är, därför att ni fick ha kvar era barn på jorden. Ja, det är vakna nätter, sjukdomar, oron, planeringar som brister osv. men ni har ändå era barn hos er.



Om du är alldeles för ledsen så kika in i kategorin Flickornas pappa... han är himla knäpp när han sörjer... ;.) så det kan locka fram både ett och två leenden.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela