Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nytt År!

Publicerad 2009-01-01 15:06:44 i Allmänt

2009...helt sjukt vad 2008 har gått undan...kanske för att man har fått barn? Har fått för mig att tiden går otroligt mycket fortare sedan man skaffat barn, är det så?!?
     2008 har bara varit fantastiskt! Kan det annat vara nu när vår älskade prinsessa finns hos oss?? Har precis kommit hem från pappa, där vi fikat tillsammans med min faster, hennes man och farmor, det var skoj! När vi sedan gick hem från pappa kom jag på ett helt underbart flicknamn...ja, om vi nu någon gång i framtiden skulle få en flicka till! =) Jag har egentligen aldrig sett namnet så sött som jag nu gjorde, men det blev så ofantligt sött när man bytte ut en bokstav i namnet! Mmm, vi får väl se om framtida barn visar sig vara en flicka eller en pojke, pojknamn har vi redan ett...det bestämde vi sedan låååångt tillbaka!


(Lilla skruttan, nyss var du nyfödd...nu är du strax ett år!!! Vår prinsessa!!!)

Igår var mycket trevligt, vilket jag även förutspådde! Vår älskade dotter somnade så sött vid 19,40 men sedan vaknade hon av en Leoni pratade med henne...*skratt* Så det blev till att ta hand om barnen vid tolvslaget...men, men det funkande ändå...vi sköt upp vår "ballong" vid 00.40 istället!
     Senare ikväll ska vi nog åka och besöka Saran med familj och käka pizza, men vi får se hur vi gör.

Hoppas ni hade en lika fin nyår som vi hade!
Kramar i massor
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-01 18:39:24

God fortsättning! Här har vi haft storsanering idag. Mår bättre å ser ljusare på framtiden... Kram på er! M&M

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-01 20:46:49

Visst är det så. Innehållet i vardagen blir så pass mycket mer spännande med barnen så tiden rinner iväg... eller är det att man blir äldre... Ha en trevlig kväll och en god fortsättning på det nya året! Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela