Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"El´Stockholmo"

Publicerad 2009-01-14 08:58:42 i Allmänt

Aaaah...Frallan fyller strax 30 & Sara & Kent har fått knådde. Vill åka och gratta dem!!! Men nädå, de väljer att bo i STOCKHOLM!!! Blääääääääääääääääää!!! Utanför allt välgjort!!! Ja, ni får helt enkelt skylla er själva! Hade ni bott närmare hade ni nämligen fått besök av världens finaste tjoppa och hennes mamma, möjligen den rara fadern också! Men, nu hittar jag inget hål där jag kan fylla in ett Sth-besök; Tyvärr! Får hoppas att jag finner ett sådant hål en vacker dag.

Det blev ingen farmor i måndags, hon var sjuk. Hade tänkt pallra oss ner idag istället...då ringer tanten och säger att hon kräkts heeela långa dagen igår. Usch, barn och äldre människor skulle sannerligen få slippa magsjuka! Det är INTE skoj! Vi pratades vid en stund och kom fram till att vi kikar förbi en annan dag, när risken för smitta är borta. Vill verkligen inte att bruttan ska åka på magsjuka en gång till!!!

Så, nu när våran plan "ruckades" så blir det till att stanna hemma istället. Inget annat var inplanerat så dagen blir lugn. Ganska mysigt med sånna dagar också faktiskt. Man behöver varva ner ibland. Fast vi skulle ha fått hit en kompis till tjoppan...så att hon inte blir uttråkad! Kanske Albin?!? Elviiiira...vad gör ni idag?!? *flirt flirt*
     Jaja, den som lever får se...nu ska jag ta mig lite ensamtid med gitarren och öva inför bröllopet!

Kram Kram
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-14 11:19:51

Tror ni kommer få en fin dag!! Hoppas det. Hade ni bott närmare så hade ni ju kunnat komma och "underhålla" mig... Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela