Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"DN"

Publicerad 2009-01-14 20:34:04 i Allmänt


(Världens finaste tidnings"bäbis"!!!)

Dagens nyhet; INGENTING HAR HÄNT, idag heller. Jag är en rastlös person i själ och hjärta. Tur att min käre sambo kan "tagga ner" mig med sitt eviga lugn! 
     Idag hände ingenting...eller, tja vi handlade...om det ska vara något att nämna. Gi och för sig fick jag umgås med min älskade dotter heeela dagen, och det är verkligen inte fy skam!!!

Kära mamma åt med oss igen ikväll, vi åt gröt, och jag blandade ihop kanel med kryddpeppar! Gröten smakade underligt, hmmm...undra varför?!? Jamen kanel, kryddpeppar...det är  samma färg! Kan inte hjälpa att jag är världens mest virriga person som aldrig läser på en burk!

Funderar på att åka upp till mamma även denna helg. Tjoppan tyckte verkligen om att åka skoter, så varför inte ägna sig åt den sysslan när det nu finns snö däruppe!?! Dessutom får vi vara ute, och det är mysigt bara det!

Nu väntar tvsoffan, fast denna kväll blir nog ung. Känner mig trött redan nu.
Kraaaaamen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-01-14 20:58:05

Låter inte som nån bra idé att byta ut kanelen mot kryddpeppar!!! Förstår om det smakade konstigt. Här har det inte hänt mycket heller idag. Men imorgon blir det en sväng på Maxi å jag gruvar lite, får se hur det går att gå!???

Sov gott! Kramen, Maria

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-01-14 21:27:11

Här är det lugna puckar i kväll! Maken kommer sent i morgon så jag är fortfarande jobbänka! Önskar dig en trevlig kväll! kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela