Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ny Utmaning!

Publicerad 2009-02-23 19:46:50 i Allmänt

Jag blev utmanad av Sara!

Tre saker som skrämmer mig:

- Att det ska hända någon nära någonting.
- Att tjoppan ska råka ut för något.
- Naturförstöring.

Tre personer som får mig att skratta:
- Tjoppan.
- Min sambo.
- Kims mamma.

Tre saker (inte personer) jag älskar:
- Vårt badkar.
- Mina videofilmer.
- Vår kamera.

Tre saker jag hatar:
- Oärlighet.
- Skitsnack.
- Mygg.

Tre saker jag inte förstår:
- Barnmisshandel.
- Självmord.
- Krig.

Tre saker som finns på mitt skrivbord (vardagsrumsbord):
-
Vår kamera.
- Ostkrokar.
- Tvdosor.

 Tre saker jag gör just nu:
- Hör vänner i bakrunden.
- Knapprar på datorn.
- Saknar min sambo.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Ett eller två syskon till tjoppan.
- Bli rik.
- Resa.

Tre saker jag kan göra:
- Bita på naglarna.
- Köra motorcykel.
- Lösa melodikryss.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Ditt hjärta.
- Din inre känsla.
- Dina nära & kära.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Spela dragspel ordentligt. (just nu kan jag bara liiite grann)
- Sticka tjocksockar.
- Att lugna ner mig!

Tre favoriträtter:
- Grillat på sommaren.
- Paj i alla former.
- Kinamat.

Tre personer jag utmanar:
- Maria
- Anna B
- Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela