Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Systers Dag

Publicerad 2009-02-23 19:59:00 i Allmänt

Idag är det min systers födelsedag, så vi passade på att fira henne med en mysig middag hela familjen (- lillebror) igår på ett fint hotell/gästgiveri här i närheten. Det blev en hellyckad kväll & alla var nöjda och glada!
     Idag har vi grattat syster-yster med tårta & sång. Sedan passade jag, tjoppan & Ludde på att gå ut i den underbara snön och skottade & åkte pulka, det tyckte båda barnen var helt kalas! "Lus" drog tjoppan runt, runt, det "diggade" hon. Hon gillar verkligen sin kusin! Efter pulkåkningen tyckte tjoppan att snö var så gott att hon la sig ned på backen och försökte slicka i sig så mycket som möjligt av den. "Nam Nam" ropade hon förnöjt! *ha ha ha*


(Två Underbara GULLUNGAR!! Tjoppis & Ludde)

Ikväll har tjoppan & jag varit ensamma pga av att syster och Ludde åkte iväg på middag hos några kompisar. Men, imorgon ska vi rå om varandra! Då blir det ostbricka & dipkväll! =) Det blir myspys! 

Nä, nu ska jag bara rå om mig själv för sedan väntar sängen.
Kramen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-23 20:33:30

Åhå! Sängen skulle jag gärna välja...men lite jobb först! Ska bara ta en liten bloggsväng som omväxling! Natti natti! kram Anna

Postat av: Emma

Publicerad 2009-02-23 23:20:02

Vilken underbart kort.

Låter som ni fick en lyckad dag :0)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-02-24 10:07:16

Vilka riktiga gullungar :) Dom ser lika finurliga ut båda två!

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-02-24 15:35:25

Ha ha, sådär gör vår yngsta tik också... fast äter är nog ett bättre ord än slickar;.)



Och hon skulle säkerligen också säga "Nam Nam" om hon bara kunde prata:.)



Snön får barnen och djuren att säga och göra de allra knäppaste sakerna!:.)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela