Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Solig Söndag!

Publicerad 2009-02-01 13:34:40 i Allmänt

Åh vilket vackert väder det är idag! Jag har varit inomhus i tre dagar och det tär verkligen på mig, då jag är en utemänniska! Så idag passade jag på att gå ut i det underbara vintervädret; soligt & -11 grader kallt! Skottade rent gården på snö...mjuk härlig puderlik snö som inte väger någonting, vilket gör att det är en fröjd att skotta undan den! =)


(Underbara Väder!)

Hela helgen har varit som i torsdags; lugn, pga tjoppans förkylning. Jag trodde att "Herr Virus" hade flyttat från oss! Men ack så jag bedrog mig. Tjoppan har fortfarande liiiite feber...trist. Men, man får trösta sig med att hon kommer att bli bra! SNAAAAART hoppas vi!!!

Hoppas ni har det bra. Passa på att vara ute, om ni har så vackert vädret som jag!
Kram
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-02-01 15:30:06

Håller med om solig söndag. Har orkat vara ute en liten stund... Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela