Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Röntgen

Publicerad 2009-02-03 17:27:15 i Allmänt

Japp, nu har vi fått tid för att röntga tjoppan...vi hoppas och håller tummarna för att det kommer att se bra ut! Vilket jag faktiskt tror att det kommer att göra också. En grej som "bekymrar" mig är dock att tjoppan, vår "vilding" ska ligga och sova 1 timma på en säng då de ska röntga...de känner inte vår dotter....hur ofta ligger hon och sover på en säng?!?!? Fråga kolon?!? ALDRIG!!!!! Lycka till "Dr Röntgen" säger jag bara! *skratt*

Idag har det varit en riktigt trevlig dag...tjoppan är forfarande snorig, hes och har ont i halsen (men ingen feber idag! *yipiee*) Så Albin och hans mamma har varit och hälsat på oss; mycket skoj!

Nu är det kväll och vi ska bara mysa och lata oss!
Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-02-03 23:44:47

Nämen, varför ska tjoppan röntgas?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela