Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Keep In Touch!"

Publicerad 2009-04-15 13:34:30 i Allmänt

Jäjä, imorgon så åker vi till stora staden Göteborg och ska myyysa med Ludde & resterande del av hans familj!!! Han är så go´lillkillen. Han skulle göra chokladbollar åt tjoppan hade han sagt åt sin mamma (min syster)! Låter toppen tycker jag!
     Här blåser en förkylningens vind & nu är jag som är drabbad (igen). Jag försöker att inte lägga så många tankar på det, utan bara tänka på hur skojig vår resa kommer att bli, kanske förkylningen inte vill åka till Göteborg, utan stannar här?!? *skratt* Vi håller tummarna för detta!

Idag har vi ialla fall åkt till läkaren för att kolla upp den eländiga hosta som tjoppan har dragit på sig! Den hypokondriske modern tror ALLTID det värsta, så för att råda bot på detta är det bättre att åka till en läkare som lugnar ned henne!
     Vad gjorde då världens sötaste tjoppa när vi träffade läkaren?!? Hon flirtade, blinkade, skrattade & charmade in sig, så in i norden mycket att han inte såg det minsta spår av sjukdom hos ungen!!!!! Nåja, vi får hoppas att hon är på bättringsväg & att det inte var som den hypokondriske modern trodde; RV-virus, diabetes & förkylningsastma allt på samma gång förståss!!! ;) *fniss*


("- I´ll keep in touch!" *skratt*)

Till veckan blir det kanske inte riktigt lika mycket skrivet när vi nu åker på "semester" imorgon, men jag ska försöka att skriva nån rad då & då. Hoppas ni får en lika trevlig vecka som jag tänker ha!!!
Kraaaaaaamar i massor!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-04-15 16:03:31

Njut av semestern nu. njut för oss läsare!

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-04-15 16:27:35

Här är det oxå lite förkylt. Marcus har åkt dit igen. Jag kör med honungste å hoppas att förkylningen hoppar över mig!!

Ha det nu superunderbart på resan!!!!

Kramen, Maria

Postat av: miahmariah

Publicerad 2009-04-16 19:31:10

Usch RS-virus är otäckt. Det har min dotter haft då hon var 1 månad gammal. Men det är ju längesen nu. Men fy vad det kan ställa till. Vad kul med semester. Hoppas att ni får en trevlig resa.

Vart ska ni åka.

kram

Postat av: A & Lilla P

Publicerad 2009-04-23 11:46:35

Vilken liten sötnos!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela