Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Älskade Unge!

Publicerad 2009-04-05 11:28:40 i Allmänt

Igår blev det inte alls som vi tänkt oss, därav det icke-skrivna-inlägget. Kl 08.30 på morgonen ringer Sara och förklarar att vi måste ställa in hela överraskning till henne! Jag trodde först att hon skojade, men det visade sig att deras barnvakt hade blivit akut sjuk och ingen annan kunde ha deras tjoppa! =(
     Men, här är vi positivt inställda så jag bestämde raskt att vi bara skjuter upp hennes dag! Istället begav vi oss hem till dem, åt hemmagjord pizza och såg filmen "barnhemmet"...vilken jag trodde skulle vara betydligt läskigare än den var! Samtidigt var vi lite kulturella också, den var nämligen på spanska, villket hade gått mig helt förbi!

Det blev en toppenkväll även fast det inte blev som vi tänkt oss...kom oss hem till kl 23.30!!! (vilket är suuuper-sent för oss!) Det tråkiga är att tjoppans hosta var mycket värre igår än den varit hittills! =( *BLÄ* Så imorgon ska den här mamman ringa till BVC och få hostmedicin, eller vad som nu krävs för att få min älskade dotter FRISK!!! Hon har i princip hostat sedan i januari, från och till...det är inte rätt! Nä, nu taggar vi för friskhet!!!


(Min älskade unge, åh vad jag älskar dig!!!!!)

Idag lyser lugnet i vår boning. Sambon går ut på sin eftermiddagsvecka redan ikväll för att få slippa jobba på torsdagen, vilket vi tycker är bra, för då är vi bjuden till min mamma på middag tillsammans med min storebror och hans familj! Det blir skoj.

Nu blir det till att "slappa" med sambon innan han ger sig iväg till jobbet!
Kramar i massor.
Over And out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-04-05 11:50:40

Vad tråkigt att det blev inställt. Men ni har ju kvar det roliga i alla fall... ;)

Marcus jobbar ju oxå eftermiddag men han jobbar på tosdagkväll, fast det gör ju inte så mycket då vi inte har nåt planerat ändå.

Kram på er!! M&M

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-04-05 16:34:18

Det var ju tråkiga nyheter, men skönt att det blev en trevlig kväll om än hostig sådan!

Ha det gott nu i kväll alldeles allena!

Kram anna

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-05 20:50:39

Hej som jag sa tidigare,,, ring VC och få läkartid på engång... då får du ut recept på hostmedicin. Kim är jätte duktig på att ta den :D han till och med spottar ut tutten för att få medicinen :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela