Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ajeeee!

Publicerad 2008-12-04 10:05:35 i Allmänt

Vaknade med enormt halsont...det är inte kul = dagens I-landsproblem! Tycker faktiskt liiiite synd om mig...fast mest om min älskade lilla prinsessa som har hosta! Hon har fasiken inte varit sjuk en dag sedan hon föddes. Alla runt omkring oss har varit både febriga och jätteförkylda...känns bra att hon väntar med att vara sjuk! Men nu när hon hostar så sticker det i mammahjärtat. Hade jag kunnat, hade jag tagit hennes hosta så hon slapp den! Tyvärr går ju inte det! =(

Idag ska vi vara barnvakt åt min sambos systersöner, en på sex & en på nio år...får man känna på hur det är att vara trebarnsmamma! Sambosen åker och jobbar vid 15.00, och då ska jag vara ensam tillsammans med barnen, får vi se hur de går.

Satt och tänkte imorse på att vi har minsann inte varit på en kräftskiva på 2!!! år. Jag & min älskade vän Sara hade som "tradition" att ordna kräftskiva på hösten. Men i april -07 kom hennes lilla tjoppa och sedan i februari -08 kom vår, så det har liksom kommit annat emellan!
     Men, vi fick oss faktiskt kräftor på sensommaren i år, när vi åkte med min älskade mamma & hennes karl på en båttur! Tjoppan va sååå söt när hon fick bekanta sig med en kräfta! *skratt* Ja, se själva får ni se: ↓


("Kräft-äterskan" *tihi*)

Måste väl gå ned och göra iordning gullungens mat innan hon vaknar...igen. Hon vaknade precis, efter bara 45 minuters sovande, vilket i vanliga fall brukar vara minst 1½ timme. Så nu har jag gungat henne till sömns igen efter 15 minuter gung! Får vi se om hon sover 45 minuter till, skulle vara behövligt!

Hoppas ni får en toppendag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela