Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

VÅR!

Publicerad 2014-05-13 22:15:00 i

Nu bestämmer jag att det, officiellt är vår! Såg, nu ikväll, att påskliljorna blommar för fullt i rabatten!!!! Det måste väl ändå betyda något! Och idag har det varit 13+ ute, trots bristen på sol.
(Vårblomma!)

Är inne på tredje veckan på "springschemat" också😃 Hade tänkt mig en mil även i år, det gick faktiskt betydligt bättre än vad jag trott...vi får se hur det går i år!

Till helgen blir det cykelfest, med tema: NORGE!!!! WooHoo, jag som diggar vårt fina grannland!
     Har inhandlat både tröjor, klistermärken, servetter & kassar! Kommer bli kanon!😊👍

Nu blir det duschning för att sedan gå i säng. Hare bäst!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela