Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Brännboll & SOL!

Publicerad 2014-05-21 19:44:27 i

Idag har det varit en helt makalöst härlig dag!😊 Vi har haft brännbollsturnering på jobbet tillsammans med "grann-skolan". Solen lyste och det var sommarvärme!
     Min fina brorsdotter har praktiserat med mig mån-ons. Det har varit mysigt att få rå om henne i några dagar, då hon även sovit hos oss❤️

Helgens cykelfest blev, som väntat, jätterolig! God mat & trevligt umgänge, vad kunde bli fel?!?😃
     Det är mycket "galej" för även i helgen är det partaj. 40års fest närmare bestämt. Blir, även det, trevligt.

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen!!!☀️😃👍
(Spring-bild!😄)

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela