Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ettåringen...

Publicerad 2013-09-08 21:18:24 i

...Jajjamensan, då har vi strax en ettåring här i huset! Herregud; ETT ÅR!!! Jag vet, det är "kliché", men TIDEN går verkligen fort!!! Hon föddes faktiskt nyss och nu, om en vecka, fyller hon ETT ÅR!!! Gaaaah, vart tar tiden vägen?!?
 
(Världens finaste ettåring!!!)
 
Käre maken har börjat jobba igen och ikväll for han iväg på sin första eftermiddagsvecka efter semestern. Det har jag skrivit massor av gånger, men det är verkligen INTE min "favvis"-vecka! Det mest trista är att hela söndageftermiddagen går bort då han åker redan kl 17.00. Jaja, dagen I-lands problem!!! Vi ska verkligen vara glada över att vi har jobb överhuvudtaget!
 
Imorgon åker de äldre barnen till "Mulle-skogen" & busar med sin dagmamma. Jag & älskade maken, samt den blivande ettåringen ska kika in slalom-utrustning till oss alla inför vintern! =)
 
Hoppas ni har det bäst!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-09-10 22:34:24

Vilken sötnöt!! Tiden går gaaalet fort... Vilket är positivt på eftermiddagsveckor men inte annars ;) har min att se fram emot nästa vecka, tur att barnen håller en sysselsatt!? Grattis i förskott till Unni och hoppas allt är bra med dig med!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela