Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vårruset!

Publicerad 2013-06-04 22:01:29 i

Jajamensan ikväll var det vårruset och vi var sex tjejer som skulle springa, vad händer då!?!? Jo, igår när jag skulle "hacka" bort ogräs hugger jag mig i foten med spaden och måste sys! Inget vårrus tänker ni, hejarklack tänker jag! Sagt och gjort jag hängde med och tog skrindan med mig vilken två av tjejerna drog med mig i, hela 5km! SJUKT impad och stolt över tjejerna!!!!!❤

Nästa år ska jag dock strunta i att hugga mig i foten och springa själv!!!!!

(nedan: AJ!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela