Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Icket!

Publicerad 2013-04-14 21:44:22 i

Nä det blev, kanske som väntat, ingen som klarade sig undan magsjukan! Natten till fredag låg storasyster, storebror och pappan i familjen. Behöver jag skriva att det blev tvättat heeeeela natten!?!? Vår (min och makens) 30-års fest vi skulle gå på blev även den inställd då barnvakterna inte ville ha "kräkisarna".

Nu håller vi tummar & tår att ALLA sjukdomar håller sig lååååångt borta LÄNGE, LÄNGE!!!!! =)

I veckan är jag gräsänka, hoppas veckan går fort! Ska få nobelt besök nån kväll i veckan av en kär vän, känns jätteskojigt att bara få mysa! =)

Nä, nu ska jag återgå till soffan!
Over And Out

(nedan: trollen är så friska så vi gick ut och möööös i det vackra vädret medans lillasyster sov)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela