Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nix!

Publicerad 2008-11-18 13:43:42 i Allmänt

Nä, det var inte vår lilla Cleopatra som hade hittats...utan en betydligt större, (ursäkta mig) fulare katthona. Det är bara att inse fakta; vår skrutta är borta, och förmodligen är hon i magen på en lo...det hade tydligen strövat en lo runt här hos oss vid det tillfälle då hon försvann, så omöjligt är det inte!
     Vi har två katter nu, och det räcker...fast det hade ändå varit skönt om det hade varit hon, för man vill veta vad det är som har hänt med henne. Nu vet man ingenting, det hade till och med varit bättre om någon kommit in och berättat att de kört ihjäl henne, för då hade man ialla fall vetat det. Nu är det bara gissningar....

Mamma, prinsessan & jag tog en skön promenad efter att vi ätit lunch. Det är härligt ute, även fast det är 0,5+. Mamma passade på att påminna mig om att jag faktiskt ska på "föreläsning" ikväll. Den äger rum på apoteket och handlar om sömn....passar bra nu när man inte får ta del av den varan så mycket nu förtiden! *skratt*
     Nä, nu sover lillbruttan och då passar jag på att gosa med de två katter som bor här + ser "Desperate..."

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela