Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Kallt & Sol!

Publicerad 2013-03-09 10:41:01 i

Idag är det tröttsamt!!! Lillasyster har varit vaken HELA natten och skrikit, sparkat, bökat och bara varit allmänt vaken! Trött; OJA!!!
     Det är hur som väldigt soligt och kallt idag, -22 grader!
 
Igår när vi skule åka och hälsa på goda vänner stänger jag igen bagageluckan och TJOFF; heeeela  rutan bokstavligen exploderar...det var verkligen glas överallt! Det måste ha varit en spricka i den sedan tidigare, för så har jag då aldrig varit med om att en bakruta gjort! Så nu är det naturlig aircondition i bilen! ;) *skratt* Eller som tjoppan sa¨:
"- Mamma! Blir bra det där, nu blir det härligt i sommar!" Gullungen...
 
(Trasig ruta!!!)
 
Idag blir det att hämta ved och gratta min kära svägerska som fyllt år! =)
 
Hoppas ni får en toppendag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela