Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Blixten!

Publicerad 2013-03-22 21:48:28 i

Idag var jag, make & bäbis till stan för att köpa Blixen Mcqueen-tapeter till store/lillebrors kommande rum! Det blir bra detta. Han får, precis som storasyster sina garderobsdörrar "smyckade" med tapet, i hans fall, Blixten. Resterande delar av väggar blir klädda i gips för att sedan målas i samma färg som bakrunden på tapeten...i detta fall grå.
 
(Tjusigt ska det vara, Blixten blir det!)
 
Han valde själv så detta blir toppen! =) Allt runtomkring oss ser i detta nu kaotiskt ut!!! Så, imorgon "flyr" jag fältet och åker till stan och går på SPA med mina finfina kusiner!!! Ska bli såååå mysigt att bara få sitta och umgås & surra, det var alldeles för länge sedan sist!
 
Nä, nu tycker lillasyster i familjen att det är Go´Natt...så jag ska hänga med henne upp och sova. Hoppas ni får en toppenhelg, det ska jag ha!!!! =)
 
P&K
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela