Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Helgen Är Här!

Publicerad 2013-02-22 13:25:57 i

Jajjamensan, då var helgen här och vi ligger sjuka allihopa. Den gode maken är så pass pigg så han säger att han ska jobba i helgen. Vi andra får bara hoppas att våra "krämpor" släpper...skulle ju vara skoj att få vara utomhus någon liiiite stund i veckan! Åh vad jag saknar frisk luft!!!
    Jaja, bara vi är friska tills nästa vecka då jag och lillasyster ska på trevligheter så! =)
 
 
(Tur lillasyster roar oss medans vi är sjuka!)
(Mustach & tuppkam är inne nu va?! ;) )
 
Läget är ju detsamma som sist jag skrev så det har inte hänt nått sedan dess. Önskar er bara en mycket trevlig helg! Hoppas ni får vara friska!
Over And Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela