Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nix Pix!

Publicerad 2012-09-13 21:25:57 i

Nä, jag har icket försvunnit från jordens yta! ;) Jag tog en paus från internetvärlden en liten stund, i väntan på att bäbis skulle komma, den 8 september. Tror ni h*n kom?!???!?! Dagens IQ-fråga; NOPE! Har inte kommit än heller...nä, det här med beräknad födelsedagar skulle ju förbjudas, oj vad man stirrar sig blind på datumet! Konstigt egentligen då det bara är ca 3-5% som faktiskt föds på sitt beräknade födelsedatum! =)
 

("Pallevanten" verkar trivas väldigt bra i "hotell magen" ;)
 
Annars är det bara bra. Jobbar och står i som vanligt. Jag har verkligen haft turen att få må bra under alla mina graviditeter (förutom lite graviditetsmigrän med både storasyster & lillebror). Den här gången har jag inte ens haft migränen; WooHoo!!!! =)
 
Imorgon är sista dagen på veckan, känns skönt med helg och mys med familjen! Får vi se om bäbis i magen väljer att befinna sig mer än en vecka över tiden eller vill komma ut då. Återstår att se helt enkelt.
 
Hoppas ni mår bra & mått bra under min långa frånvaro. Nu vet ni att jag lever ialla fall! ;) *skratt*
Over And Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela