Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nötallergi?!

Publicerad 2012-11-12 21:49:18 i

Det har jag alldeles glömt bort att skriva. Förra helgen hände följande;
Lillebror får utslag (precis som om vi skulle kastat honom rakt i ett brännässel-snår) under fredagen som sprider sig, först från magen och sedan upp i ansiktet! Han såg inte klok ut. Vaknar sedan morgonen efter och ser att hela ungens ansikte är uppsvällt!!!! Det såg ut som om vi hade sprutat in silikon i både läpparna och runt hans ögon, lilla prinsen! Vi åker in till akuten, precis som sjukvårdsupplysningen råder oss till.
    Väl där säger det att detta är en allergisk reaktion! Möjligen nöt. Jag säger då att jordnötter tål han, då han tjuvat massor av mormor när vi varit där...men, då kom jag ihåg att på fredagsmorgonen hade han plockat upp en cashewnöt från vasken som förmodligen trillat ned från en nötskål. Detta trodde absolut läkaren att det kunde vara. Så nu, i veckan ska lillebror in och kollas för nötallergi...får vi se hur det går!!! Håll tummarna folket!
 
(Våran lilla "brännässla"!)
 
Annars flyter livet på. Idag var jag, min älskade far, lillasyster samt make i stan för att kika på en valp åt min gode far. En cavalier king charles spaniel, behöver jag skriva att vi blev förälskad?!?!? ÅÅÅÅH så underbart söt den lilla krabaten var!!! =)
 
(Söt eller vad?!?!?)
 
Nä, nu väntar sängen! Ha en skön natt tillsammans! =)
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela