Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Köra Postbil?! ;)

Publicerad 2012-11-07 15:19:10 i

Natten till idag blev lite sömn, detta pga lillasysters praktiserande i hur det skulle vara att vara morgontidningsutkörare. Hon "steg" nämligen upp 02.00 och var vaken tills klockan var 04.00. Lillebror kom farandes kl 06.00, så mycket sömn kan man inte skryta med direkt. Men, men...det funkar!
 
(Kanske ska bli morgontidningsutkörare?!)
 
Vi tog en promenad tillsammans med min kära mamma mitt på dagen och oj vad det blåste. Hoppas på finfint väder imorgon istället! =)

Jag och lilla tjoppan har provat på att vara mjölkfria i två veckor för att se om det påverkar hennes mage till det positiva, men det verkar inte som att det gör någon skillnad så igår provade jag en sås med mjölkprotein i. Vi får se om mitt mjölkintag gör någon skillnad...vi får se. Tror inte det.
 
Hoppas ni har det bäst!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2012-11-08 11:21:11

Oj så stor hon har blivit!! :)

Svar: ja här går det undan! ;)
Inte Utan Min Dotter

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela