Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Åtta Veckor!

Publicerad 2012-11-14 14:23:36 i

Tiden går undan och nu är lillasyster hela åtta veckor! Vårt lilla gos! =)
 
(Älskade Lillasyster!!! <3 )
 
Idag har vi minsann tagit både julkort & tackkort som lillasyster ska få skicka till de som uppvaktat henne. Men det ska jag då säga; jag skulle ALDRIG ge mig in i barnfotografibranchen!!! Man kan bli galen, de sitter ju inte stilla mer än en sekund! Men, men det funkar ändå...man får ta det för vad det är. Det blev jättefina kort ändå fastän de inte satt stilla, mina/våra ÄLSKADE ungar!!! =)
 
Imorgon ska de två äldre syskonen bada och då ska jag och lillasyster passa på att hälsa på min käre lillebrors bäbis! =) Han är hela fem veckor yngre men har redan gått om lillasyster i längd; han: 55cm & 4100g hon: 54cm & 4470g. Men, jag ska väl säga att han började tyngre (3400g) och längre (51cm) än henne som låg på 3110g & 48cm att han dessutom är kille spelar nog in lite det med.
 
Nä, nu ska vi ha mysstund jag, storasyster & lille/storebror medans lillasyster sover ute i sin vagn.
 
Hare bäst alla!
Over And Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela