Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lååång Dag!

Publicerad 2012-05-08 19:54:50 i Allmänt

Imorgon blir det minsann långdag då ett extrainsatt föräldramöte/"forum för samråd" är inlagt under kvällen. Vi får helt enkelt se när vi kommer hem. Jag hoppas att vi kan ta oss hem där vid 19.30 ialla fall, så blir det inte galet sent.

Idag har vårsolen lyst och vädret har verkligen varit helt underbart! =) Ville inte att skolklockan skulle ringa in när den gjorde det. Men vi hade ialla fall en lektion ute, vilket var härligt!

Satt igår och kom fram till att vi endast jobbar denna vecka samt en till hel-vecka. Resten av de fem veckor vi jobbar är uppdelade pga kristihimmelsfärds dag, pingst, kurser samt nationaldagen. OJ vad tiden går undan nu!

Nä, nu ska jag ta och mysa ned mig i soffan!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela