Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hoppsansa!

Publicerad 2012-05-30 20:35:39 i Allmänt

Det är inte bara tiden i verkligheten som går undan, här på bloggen har det inte hänt nått på en hel vecka! Måndag & tisdag befann jag och mina två arbetskollegor oss på kurs, vilket var väldigt givande.
     Tyvärr var rummet vi bodde på tokvarmt och kudden jag låg på var näst intill obefintlig. Att vi sedan hade ätit för ett helt u-land gjorde inte saken bättre. Jag sov MAX två timmar mellan måndag och tisdag; pust! Behöver jag skriva att jag har varit ordentligt trött både igår och idag? Men OJ vad man uppskattar sin egna säng när man kommer hem! =)


(Vacker & maffig trappa mötte oss i foajén där kursen hölls!)

Självklart var det jätteskojigt att vara borta på kurs, men det är skönt att komma hem igen!

I helgen ska vi på 40års kalas och barnen ska vara hos sin farmor och farfar vilka även vi kommer att sova hos, då festen är i närheten av där de bor. Kanon säger vi om det =)

Nu återstår att se om den lille broren i familjen ska somna snart, han har nu surrat i över en halvtimme i sin säng. Vet inte riktigt vad han är inne i för period! Han har verkligen alltid varit superlätt att lägga. Men, det ska inte vara lätt jämt...eller?! ;)

Haré bäst alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela