Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Gröt

Publicerad 2012-05-18 15:58:26 i Allmänt

Blev ofantligt glá när min älskade unge glatt svarar: "- Gröt!" på frågan om vad vi ska äta. Har knappt orkat upp ur soffan idag, så gröt känns väääldigt lindrigt. Har haft liiiite feber sedan igår eftermiddag och den verka hålla i sig. Mitt humör verkligen lyyyyyser ikapp med dimman och de grå utanför fönstet; STACKARS BARN!!!
     Det får bli popcorn och video-kväll för hela slanten, orkar inget annat. Tur att jag har barn som diggar popcorn lika mycket som jag! =) Världens finaste!! =)
                           
(Något trött & less...hoppas det går över innan kvällen! Hoppas kan man alltid!)

Nä, nu ska jag ta och försöka kurera mig så att humöret återvänder. Hoppas ni har det bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela