Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vackert & Sorgligt!

Publicerad 2012-03-14 20:23:31 i Allmänt

Det blev tyvärr ingen sång för mig. Programmet var redan skrivet och på minnesstunden där jag tänkte sjunga istället fanns inget piano, vilket jag tycker låten kräver. Men dagen var mycket fin!!! Jag är inte alls kristen på något sätt och brukar ofta tycka att prästerna babblar på alldeles för mycket om gud, men den här "prällen" var mycket jordnära och kanonduktig...min käre farbror fick verkligen ett värdigt slut! =)

Idag är jag trött som ett "AS"!!!!! Mest psykiskt tror jag, men också för att man inte sovit så mycket i natt. Kom hem från Sth vid 22.15 och sedan somnade jag inte förrän strax innan 00.00! Kände i morse att man kanske skulle tagit ledigt även idag, bara för att vila sig i form. Men mina fina, härliga elever skötte sig galant idag så det gick bara bra....och nu är det ju strax helg! =)

Hoppas ni haft en bra dag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela